Zmień kontrast i rozmiar czcionkiUdogodnienia dla dostępnosci strony
Kontrastzmień kontrast
Powiększ czcionkępowiększ tekst
Zmniejsz czcionkępomniejsz tekst
  • | Tel. sekretariat: (63) 241-37-61 | Tel. centrala: (63) 241-32-80
  • | krzymow@op.pl

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii, Krzymów, ul. Kościelna 2, 62-513 Krzymów

e-mail: gkrpa.krzymow@op.pl

tel. 690 131 523



Informacje


Krzymów: Dołożyli do inwestycji

30.08.2023 15:56


Radni gminy Krzymów na sesji

Radni gminy Krzymów podjęli decyzję o przekazaniu dodatkowych pieniędzy na dwie z trzech inwestycji, których realizacja rozpocznie się wkrótce. Chodzi o budowę chodnika w Krzymowie i budowę odcinka drogi do szkoły w Głodnie.

Stało się to dzisiaj, na siedemdziesiątej piątej sesji. Wójt Danuta Mazur poinformowała na niej, że zostały rozstrzygnięte trzy przetargi i poprosiła radnych o przekazanie dodatkowych pieniędzy na dwie z trzech planowanych inwestycji. Radni pozytywnie odnieśli się do tej prośby, dzięki czemu urząd gminy jutro będzie mógł podpisać umowy z wykonawcami.

Chodzi o przebudowę chodnika na ulicy Osiedlowej w Krzymowie, do której trzeba było dołożyć trzydzieści dwa tysiące złotych i o budowę drogi do szkoły w Głodnie, do której dodatkowo trzeba było dołożyć trzydzieści cztery tysiące. Po przetargach koszty tych inwestycji wynoszą odpowiednio sto osiemnaście tysięcy sześćset czterdzieści sześć złotych i dziewięćdziesiąt siedem groszy oraz sto dziewięćdziesiąt sześć tysięcy złotych.

Trzeci z przetargów, na remonty gminnych dróg, tam gdzie urząd nie jest w stanie ich wykonać własnym sprzętem, opiewa na sto dziewięćdziesiąt jeden tysięcy dziesięć złotych. W tym przypadku zabezpieczona wcześniej w budżecie kwota wystarczyła na przeprowadzenie tej inwestycji.

Radni dołożyli również czterdzieści tysięcy złotych do wykonania dokumentacji dla mającego powstać w Brzeźnie żłobka.

Krzymów: Dołożyli do inwestycji

Plik pochodzi z serwisu Ale!Radio

Najczęściej przeglądane informacje:



<<< Powrót do poprzedniej strony

ˆ